Nyitólap TRC's PlayGround Regisztráció

Belépés

Üdvözöllek Vendég | RSSSzombat, 2017/11/18, 11:02
Főoldal » 2016 » Augusztus » 26 » Dark Souls II - Mini helyzetjelentés - 5. rész (FOLYTON FRISSÜL!!!)
19:13
Dark Souls II - Mini helyzetjelentés - 5. rész (FOLYTON FRISSÜL!!!)

EZ A BEJEGYZÉS FOLYTON FRISSÜL!!! LEGALÁBBIS ALUL KOMMENTBEN ÍROM MI TÖRTÉNIK, ÚGYHOGY FIGYELJETEK!!!

 

Kezdhetném azzal ezt az egészet, hogy ma se haladtam semmit, akárcsak tegnap (jó, tegnap lefordítottam a tárgyakat, de ma igazán csinálhattam volna mást is, de mindegy).

Helyette mikor ma hótfáradtan hazatértem, noname06 írt nekem, hogy sajnos nem biztos, hogy tud segíteni. De azért rákérdezett, hogy nincs-e véletlenül HEX értékben, nyersen tárolva a fájl maga azon fájlban, amit ki kell csomagolni és szerkesztgetni?

Hoppáderé! Én erre nem gondoltam! Itt nézem a Unity-s és Game Maker Studio-s dolgokat, és menőzök vele, hogy mennyire jól tudom őket fordítani, de bezzeg mikor itt a lehetőség, és szinte kiszúrja az ember szemét, akkor meg nem csinálok semmit se. Baaakkkkkkeeeerrr!!!

Vagyis noname06 NAGYON IS SOKAT segített. Elég volt egy egyszerű kérdés, ami már beindítja a gépezetet, hogy nyomozni kezdjen. Ergo most fogtam és kicsomagoltam a fájlokat, és amiket lehet szerkeszteni, azokat elkezdtem megvizsgálni közelebbről. Biztosan találok valamit, ami megoldásra vezet, nem?

Kezdésképpen elkezdtem rákeresni azon szövegrészre, amit nem sikerült kicsomagolnom. Nosza, meg is találtam a nagy fájlban, és úgy szerepel ott, ahogy annak lennie kell. Hohó, ez már valami! :D

De akkor én most ki tudom ezt nyerni a játékból? Tudom ezt szerkeszteni? Egyáltalán értem-e azt, amit látok???

 

Egyelőre itt tartok:

Kísérletezgetem egy már meglévő fájllal, kicsomagolom belőle a szöveget, majd visszapakolom bele. Érdekes módon eddigi tesztjeim alapján hiába írom át az értéket ilyenre-olyanra, az 5. byte-on lévő érték átalakul módosításkor, bár még nem jöttem rá, hogy mi alapján.

Szerk: MEGVAN!!! 12768-as lett az értéke, ha elvettem belőle 5 karaktert. Ergo fogja, és szépen átírja az 5. és a 6. byte-ot, és ez fogja meghatározni azt, hogy mekkora méretű a fájl. Alapból 12800 ennek a mérete, és ha egy karakterrel is többet rakok bele, akkor meg 12832 lesz. Vagyis 32-es padding vagy akármi van benne, tehát 32 byte-tal (NULL értékkel) toldja meg a szövegeket, mikor berakom őket. A többi HEX érték nem változik, akármilyen hosszú szöveget írok, tehát azok nem számítanak. Mivel minden egyes új bejegyzés 3 db. NULL értékkel végződik, így ha vége egy alap szövegnek, az után automatikusan 3 db. NULL értéket kell írnom. Ergo az a kérdés, hogy minden egyes fájl 3 NULL értékkel végződik, és ha nem osztható 32-vel, akkor hozzáad annyi NULL-t, hogy 32-vel olvasható legyen? Valószínű... Tesztelésre fel! :D

Megtekintések száma: 149 | Hozzáadta:: The_Reaper_CooL | Helyezés: 0.0/0
Összes hozzászólás: 2
0
2  
Közel 2 óra eltelt (kicsivel több), de sajnos visszarakni még mindig nem lehet a szöveget. Mivel este van így nem sűrűn kapok választ
noname06-tól, de ez nem is baj. Így is maximálisan hálás lehetek neki,
és nem tudom, hogy hogyan hálálhatnám meg az eddigi segítségét.

Mivel ettől a nagy pörgéstől és kutatástól már megint nem haladtam semmit,
így mindez holnapra csúszik át. Addig is poén vagy sem, de sikerült
rájönnöm arra, hogy ki tudom nyerni a Dark Souls III szövegeit.
Fordítgatni is tudom, de visszarakni már nem. A gond az egésszel az,
hogy már megint olyan rohadtul sok szöveg van benne, mint ami annó a
Dark Souls-nál volt, vagyis egy tárgy akár 60x is szerepelhet, mert
minden egyes fejlesztést újra és újra beraktak a fejlesztők külön sorba.
Értem én, hogy mások alkották meg a Dark Souls II-t és a III-at is, de
azért ez a megoldás igazán maradhatott volna, fordításügyileg nincs túl
könnyű dolga az embernek. És még meg se jelentek a DLC-k, de már cirka
25.000 sornál tartunk... (amennyi annó a DSII is volt)

Viszont ezt ugyan még nem teszteltem le, de ha sikerülne, akkor lehet, hogy
működne az, hogy noname06 megoldását áttanulmányoznám, és talán, TALÁN
ki tudnám nyerni a Scholar of the First Sin szövegeit is. Persze a
visszaillesztés ott is problémás, de értitek, no... Jobb, ha haladunk
ezzel-azzal, nem? biggrin

0
1  
Hihetetlen vagy sem, de noname06 mégis tudott segíteni, nagyon is sokat: MINDEN PC-s fájlt sikerült kicsomagolni, elméletben egy se hiányzik, és így minden PC-s szöveget le tudok fordítani, vagyis a játék nagy valószínűséggel le lesz fordítva PC-n is (Alap kiadás + DLC-k). Csak egy baj van: Nem tudom visszarakni a szöveget. Erre még vetünk egy-két pillantást, hátha sikerül ezt is megoldani...

Név *:
Email *:
Kód *:
Belépés

Üzenőfal

Hírek
«  Augusztus 2016  »
HKSzeCsPSzoV
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Partnerek


(KIEMELT PARTNER)


Magyarítások Portál



The Gamers


RETRO_hun


RetroConsole
Games


Copyright The_Reaper_CooL © 2017Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz