Nyitólap TRC's PlayGround Regisztráció

Belépés

Üdvözöllek Vendég | RSSSzerda, 2017/09/20, 21:01
Főoldal » 2016 » Április » 15 » Kane and Lynch 2 DEMO - Első benyomások
19:41
Kane and Lynch 2 DEMO - Első benyomások

EREDETILEG EKKOR ÍRTAM: 2010-07-02 22:45:00

Ma VÉGRE zúzhattam a Kane and Lynch 2 demójával, és most megosztom a véleményem veletek.

A Kane and Lynch nekem nagyon bejött mikor megjelent, annak ellenére hogy sokan lehúzták. Voltam a legelső Budapest GameShow-n, és ott játszhattam vele. Érdekes hogy egyesek tőlem kérdezték, hogy itt meg ott mit kell csinálni. Mondjuk ez más BGS-en is előfordult, vagy máshol (pl. bevásárlóközpontban), de nemtudom... Nekem kell tudni mindent? :D (Raptor barátom: Vagy csak szimplán látszik hogy irtónagy kocka vagy XD) És nekem NAGYON bejött, de hazajöttem, láttam pár BGS-es beszámolót, pl. "A grafikája irtózatosan s**r"; "Ez a játék nem lenne rossz, de milyen grafikája van már?"; "Úgy néz ki mint egy PS2-es játék"...stb...stb. Érdekes, hogy én mégis elszórakoztam vele, és jó volt vele zúzni, főleg hogy van benne Co-operative mód is (igaz hogy csak osztottképernyőn, de ennek is örültem. Annak már kevésbé hogy PC-n KÖTELEZŐ X360-as gamepad hozzá, hogy a második játékos csatlakozzon. Kapja be az aki ezt kitalálta, csak gratulálni tudok neki...). És ekkor jött az, hogy jön majd a második része, ami nagyon awesome lesz, mégdurvább, és amolyan "Youtube-style"-os, "shakycam" felvételes lesz az egész.

És tegnap eljött a nap, hogy leszedhessük a demót... Úgyértem azok a szerencsések, akik kaptak hozzá kódot, mivel limitált kiadású. Már nemazért, de egy demónak nem az a lényege hogy minél többen kipróbálják, és rájöjjenek hogy milyen k**vajó a játék (vagy nem az)? Ezért fogtam a kódomat amit kaptam (mivel nemtudom felhasználni, bannolva vagyok), és elküldtem PM-ben az egyik Digiex-es srácnak. Ő meg leszedte, és mostmár BÁRKI letöltheti a demót az oldalukról (pontosabban INNEN). Nagyon SÜN, mi? :D

Nahde nemcsak leszedtem, de ki is próbáltam (pár pillanat alatt). Már a töltése nagyon bejött, mivel "buffering-el", mintha tényleg egy internetre feltöltött videót nézne az ember. Aztán ahogy bejött a pálya, rögtön lövöldözés, káosz, miegyéb. Beugrottam a fedezékbe, és a sörétessel elkezdtem lőni mindent ami mozog. Nagy meglepetésemre a fedezékek elég jól szétrombolhatóak, ez főleg akkor király, ha tudjuk hogy itt a fakerítés mögött van egy ellenfél, mi meg odaállunk szépen a másik oldalára, és megsorozzuk pár shotgun repesszel :)

Ez mellett a játék grafikája is feltűnt, nagyonis! Fel van turbózva az első rész grafikája, a Framerate mindig stabil (ahol nem az meg pont beleillik a jelenetbe, pl. mikor felrobban egy nagy gázpalack, mintha ettől szakadozna a videó egy kicsit :D), és az effektek is el vannak találva. Pl. mozgás közben a kamera ide-oda ugrál, ami nagyon hangulatos tud lenni. Sprintelés közben meg NAGYON rángathat a kamera, mintha valaki futna mögöttünk és úgy próbálna felvenni minket. Ez nagyon bejött nekem, de kb. 2-3 perc után muszáj volt kikapcsolnom ezt a feature-t, mert kissé rosszullettem tőle. Eddig csak egy játék volt, aminek a mozgásától rosszullettem egy kicsit, méghozzá a Prey. Abban nem attól lettem rosszul, hogy így meg úgy kell menni a falakon, hanem mikor először mentem fel a falon, akkor így érdekesen váltott nézetet, olyan "hirtelen", mintha hullámvasúton mennénk és hirtelen jönne a lejtő/emelkedő. Két dolgot kell mondanom: 1. Még sosem voltam hullámvasúton (tudom, rémisztő, de igaz), a 2. meg az, hogy itt megálltam a játékban 2-3 percre, majd továbbfolytattam, és semmi bajom se volt. Így volt a K&L2 esetében is, kinyomtam ezt a feature-t, majd 10 perc múlva visszaraktam, és mostmár "immunis" vagyok rá. Simán kibírom, ha mégsem, akkor meg nem sprintelek. Úgy nem ugrál a kép mint atom :) Viszont jó látni hogy ki lehet kapcsolni ezt a rázkódást, de más effektet nem (pedig volt róla szó, de mind1...).

Miután kijöttem az étteremből ahol kezdtem, rögtön rendőrök támadtak rám. Az egyiket pajzsként magamhoz szorítottam, és már lőttem volna az embereket, mire a rendőrök le se s**rtk a társukat, és őt szétlőtték, engem meg a földre kényszerítettek. Ekkor nem haltam meg, hanem a földön, a hátamon fetrengtem, és tudtam elhúzni magam, miközben tudtam lőni az ellenfélre. Ha biztonságos helyre kerültem, akkor felállhattam egy gombnyomással (vagy akár rögtön a fedezék mögé is lehet állni), és már folytatódik is az akció. Itt regenerálódós életerőnk van, így ha megsebeznek minket, elbújunk, feltöltődik az életünk és okés minden. Ha netán a földre kerülnénk, ott is regenerálódik az életerőnk, de ha túl gyorsan kelünk fel akkor lassabban történik az egész, és akkor már végképp a padlóra kerülünk pár lövéstől. Azt nemtudom hogy a társunk fel tud-e szedni minket onnan (mikor először esünk le, ugyebár), de biztosan így van.

Ezután tovább zúztam Shanghai utcáin (mivel itt játszódik a game), és lőttem halomra a rendőröket, mikoris az egyik étteremben és előtt összegyűlt pár, és onnan lőttek rám. Megfogtam egyet a közeli rendőrök közül, majd gondoltam egyet, és nem pajzsként használtam, hanem kivégeztem: A pisztolyommal kiloccsantottam az agyát, ami így beterítette a mellettem található busz oldalát. NAHDE EKKOR JÖTT EGY KISEBB POÉN! A rendőrnek a feje szerintem egyértelműen megmaradt még, VISZONT a hullája ottvolt a földön, és a feje ki volt cenzúrázva (ki volt kockázva). Nagyon bejött, és rájöttem, hogy minden fejlövésnél, ami durván sikerül, ugyanezt lehet látni (valamint ha van 1-2 pucér ember a képernyőn azokat is így cenzúrázza /lásd trailer/). Poénos ilyeneket látni, mint ahogy azt is amit már fentebb említettem. Az étterem konyhájába simán beláttam, és belelőve a gázpalackba az egészet felrobbantottam. Beremegett a kamera, szakadozott egy picit a kép (vagy akadozott a játék? Mindenki döntse el maga :D), és nagyon jól mutatott ahogy kinézett.

Aztán vannak olyan effektek is, hogy mikor lövünk akkor kissé rázkódik a kép, meg 1-2 helyen picit mintha kockásodna (akárcsak akkor, amikor lőnek ránk, bár ilyenkor vércseppek is megjelenhetnek a képernyőn). Szóval jók ezek az effektek, de most nézzük a képernyő többi kijelzőjét! Láthatjuk, hogy milyen fegyver van nálunk, azt tudjuk használni, vagy átváltani a másodlagosra. Ha kevés a lőszer, megnyomhatunk egy gombot, ami kijelzi nekünk hogy hol, milyen fegyverek vannak (csak a fegyver kis ikonját jelzi ki, ebből meg mi eldönthetjük hogy az most nekünk jó-e vagy sem, illetve nem látjuk mennyi töltény van benne, de ha sok ugyanilyen fegyver van a környéken, egyértelműen érdemes ráváltani). Aztán felül megy egy számláló, ami mutatja hogy mennyi az idő a játékon belül (tehát láthatjuk "valós időben", hogy mikorra érünk bizonyos helyekre, meg ilyenek, jópofa). Ha meghalunk, kiírja a halálunk időponját :)

Azon kívül hogy lövöldözhetünk, felvehetünk kisebb palackokat is, amiket eldobhatunk (mondjuk az ellenfél közé a kis benzintartályt), és a lövés gombbal felrobbanthatjuk (érdekes módon mintha falon keresztül is megtehetnénk ezt...). Jó kis dolog, de néha nehéz vele célozni.

A singleplayer demónak hamar végevan, ha úgy nézzük, aztán lehet játszani Live!-on (de bannolva vagyok... DE a teljes játékban lesz System Link / LAN multiplayer lehetőség, bár a Co-op módot csak osztottképernyőn vagy Online lehet zúzni. Remélem ezt bizonyos emberek kijavítják, és lesz LAN mód is :) ), vagy megnézni az Arcade Mode-ot, ami az előző részből vett Multiplayer mód, a Fragile Alliance egyjátékos változata.

Az Arcade Mode-ban (itt a demóban) az a célunk, hogy ki kell nyírni pár embert rögtön az elején, felvenni tőlük a pénzt, aztán elmenekülni a helyszínről. Közben vannak "társaink" is, akik segítenek nekünk. Nahmost ők lehetnek árulók, vagy társak. Ugyebár az a jó, ha minél több pénzt gyűjtünk össze, de mivan akkor, ha én kapzsi vagyok, és nekem az ÖSSZES pénz kell? Akkor elárulhatom őket, és felvehetem az ő részüket. Viszont a következő körben lehet nem fognak szeretni ez miatt, és szitáválőnek amint tehetik. De az is megeshet, hogy bejutok a célba, beszállok a kocsiba, lefizetem a sofőrt és mindenkit a sorsára hagyok. Mert miért ne? :) Az külön tetszik, hogy ebben a módban találkoztam egy új ellenféllel, ilyen harci kutyával, ami első támadásával RÖGTÖN padlóraküld, és ha nemtudom lelőni, vagy felkelni gyorsan, akkor szét is szedhet. Sajnos nincs hozzá szép animáció, csak egy sima harapás (vagy "bökés"?), de így is érthető, hogy mi folyik ott.

Szerintem hatalmas játék lesz, márcsak az alapján is amit láttam / játszottam vele. Vannak benne bugok is (pl. egyes Ragdoll-ok eléggé érdekes pózban halnak meg, pl. lebegnek a semmiben egy robbanás után, VAGY mikor Arcade módban vásárolok fegyót akkor utána az egész játékban elmegy a hang), de ennek ellenére én jót fogok vele játszani mikor megjelenik ez évben Augusztus 27-én mindhárom platformra, PC-re, X360-asra és PS3-ra. Jelen pillanatban 8 pontot adok rá a 10-ből :)

 

Megtekintések száma: 79 | Hozzáadta:: The_Reaper_CooL | Helyezés: 0.0/0
Összes hozzászólás: 0
Belépés

Üzenőfal

Hírek
«  Április 2016  »
HKSzeCsPSzoV
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Partnerek


(KIEMELT PARTNER)


Magyarítások Portál



The Gamers


RETRO_hun


RetroConsole
Games


Copyright The_Reaper_CooL © 2017Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz