Nyitólap TRC's PlayGround Regisztráció

Főoldal » 2016 » Április » 15 » [Elmélkedés] - A NASA nagy bejelentése
20:32
[Elmélkedés] - A NASA nagy bejelentése

EREDETILEG EKKOR ÍRTAM: 2010-12-02 21:04:00

Kicsit elmélkedek a NASA nagy bejelentéséről, hogy nekem mi a véleményem erről

Senki se úgy tekintsen rám mint akinek doktori vagy professzori diplomája van. Tehát minden amit itt leírok az csak úgy saját vélemény, max. elmélkedés van mögötte, bizonyítékom és egyebek nincsenek.

Tehát a NASA a mai napon, December 2-án hatalmas (mondom HATALMAS) bejelentést tett meg 20:00-20:30 között, ami az egész Földre kihatással van, pontosabban a földönkívüli életre. Jómagam hiszek mindenféle dologban, nem azt mondom hogy hiszékeny vagyok, hanem ha valaminek van valami alapja az hihető. Persze nem ilyen hogy mond valaki valamit amit el lehet hinni, és aztán mondja hogy ugorjak a kútba mert az nekem jó. Tehát sok dolognak kell egyeznie hogy hihető legyen az egész számomra is. Mivel én az esetek nagyrészében kutatást végzek, utánanézek a dolgoknak.

Éppen ezért én hiszek abban hogy lehetnek párhuzamos dimenziók, vagy akár szellemek. Vagy éppen földönkívüli élet. "Az amit nem látunk nem biztos hogy nem is létezik", ezt az elméletet használom. Sokan most lehülyézhetnek hogy ez nemigaz. Mivel kevés ember látott szellemet, ők vallják hogy szellemek léteznek. Én nemláttam szellemet, így nemtudom hogy léteznek-e vagy sem, VISZONT!!! Mivel nemláttam 1 millió forintot (de, igen, a TV-ben, de az más :D), így nem mondhatom azt hogy nemlétezik, mert igenis van. Ergo ilyen alapon létezhet más dolog is amit én (vagy mások) nem tapasztaltak meg.

Így mikor a NASA mondta hogy nagy bejelentés lesz a mai napon, kíváncsi voltam hogy mi lehet az. Találtak egy újabb bolygót ami olyan mint a Föld? Vagy az egyik holdon élet nyomát? Netán kaptak rádiójelzést egy teljesen idegen nyelven, jó távoli helyről?

Nem... semmi ilyen nem történt, "csupán" annyi hogy felfedeztek egy olyan baktériumot egy tóban, aminek olyan anyag kell az élethez, ami számunkra mérgező: Arzén. Mivel a Földön minden élőlénynek oxigén és egyéb kell az életben maradáshoz, így a tudósok élből kizárták az összes olyan bolygót és holdat meg egyebeket ahol nincs oxigén. Ergo tételezzük fel hogy a Marson nincs oxigén meg egyebek, ergo nincs ott élet. De most hogy ez a baktérium arzénnal működik, újra meg kell vizsgálni a Marsot, ugyanis ha ott van arzén (akár sok vagy akár kevés mennyiségben), akkor ott bizony lehet bármilyenfajta életforma.

Nahde ezeket tudósok mondták, akik nem hisznek az ilyen elmélkedős dolgokban. Ezért jön a kérdésem: Ezt miért csak most feltételezik? Hány filmben volt már olyan hogy idegenek jöttek le a Földre, és valamilyen légzőfelszerelésük volt, hogy a Földön is életben maradhassanak? Vagy hogy pont az emberek mentek más bolygóra, és oda kellett nekik oxigénmaszk vagy bármi? Ittvan a "nemrég" megjelent Avatar jó példának, ott is az van hogy az emberek maszkkal vannak életben, míg az ott lévő lények simán belélegzik az ottani légkört. Ha ez már filmekben SIMÁN bennevolt, és MINDENKI MÁS feltételezte ezt, akkor a tudósoknak miért volt nehéz? Hol itt a probléma?

Félreértés ne essék, örülök neki hogy ezt felfedezték. Megerősítették hogy arzénnal is élhetnek bizonyos élőlények. Hiszek abban hogy vannak is, csak nem értem miért kellett ezt ilyen kegyetlenül nagy dobra verni. Viszont remélem hogy lesz még valami fontosabb bejelentés, akár a közeljövőben, akár pár év múlva, hogy találtak bármilyenfajta életformát a Földön kívül is.

Addigis nézettek meg pár Sci-Fi filmet, és meglátjátok hogy igazam van :D