Nyitólap TRC's PlayGround Regisztráció

Belépés

Üdvözöllek Vendég | RSSKedd, 2017/07/25, 11:33
Főoldal » 2016 » Április » 15 » DmC demó - Igen, kipróbáltam!
21:33
DmC demó - Igen, kipróbáltam!

EREDETILEG EKKOR ÍRTAM: 2012-11-20 19:05:00

Mint ahogyan azt megígértem, kipróbáltam a DmC-nek nevezett förmedvény demóját. Lássuk, hogy mi lett az eredmény, vagyis a véleményem!

Lesz egy fantasztikusnak nem nevezhető játék, aminek a neve DmC lesz. Ez valójában a Devil May Cry nagyszerű Capcom sorozat rebootja, vagyis újraindítása akarNA lenni. Azért csak akarna, mert eléggé gagyi pár dolog benne. Értsük úgy, hogy a Devil May Cry egy félig ember, félig démon főhősről szól, aki egy fehér hajú, laza csávó, akit Dante-nak hívnak. Neki van egy testvére, Vergil, aki nagyjából úgy néz ki, mint ő, hiszen ikrek, de folyton egymás torkának esnek. Az első Devil May Cry hatalmas sikert aratott, hiszen Capcomék fejlesztették, és a Resident Evil horrorisztikus hangulatát keverték a Hack and Slash játékok harcrendszerével. Jött a folytatás, amiben már két karaktert is irányíthattunk, valamint a története is kissé gagyira sikeredett, így a rajongók nagy része csalódott volt. Nekem tetszett a második rész is, annak ellenére, hogy igen, vannak hibái. Megjelent a harmadik rész, ami máig a legjobb, hála újfajta harcrendszerének, külön extráknak, és úgy mindennek. Végül jött egy negyedik is, amiben már Nero-t irányíthattuk, aki közel sem egy Dante, de attól még nem volt annyira rossz ez a rész sem, legalábbis számomra. Akkor miért lenne rossz ez a reboot?

Azért, mert SEMMI köze nincs ahhoz, ami a játék. Dante feketehajú kisk**sög SP hasonmás, aki mindenkinek beszól alpári "Ki ha nem én?" k**sög stílusban. Jah, ez mellett láncdohányos, félig ANGYAL és félig démon, valamint a testvére, Vergil is hasonló beütésű figura, és nagyon szeretik egymást. No, itt már sok rajongó elvesztette a hitét, köztük én is. Az már csak poén, hogy ezt NEM a Capcom, hanem a Ninja Theory fejlesztette. Mit csinált a Ninja Theory, ami számomra kiemelkedő alkotás lenne? Semmit. Volt egy Heavenly Sword-juk, ami szerintem gagyi volt minden téren, majd később lett egy Enslaved-jük, aminek a demója le tudott kötni, a teljes játék már nem. Ezek után próbáljam meg úgy objektíven nézni a dolgokat, hogy bejöjjön a játék, hiába s**r a sztorija, mert jobban el van b**zva, mint az a macska amit az út szélén láttam a minap. Márpedig az is nagyon s**rul nézett ki...

Szóval mindezek ellenére én a mai napon kipróbáltam a demót. Ezt tapasztaltam: Belépve a főmenübe "SP" képe fogadott mindenütt, ami már nem tetszett. Az irányítás megvizsgálásánál meglepően tapasztaltam, hogy nem egy, hanem KETTŐ gomb van az Evade-re állítva. Ez csak amolyan mellékes felfedezés. Két pálya közül lehetett választani, rögtön el is indítottam az elsőt. Rögtön jött a töltőképernyő, amit jó darabig néznem kellett, mert a játék rohadtsokat tölt. De ez a töltőképernyő nagyon tetszett, a megvalósítás, a háttérben fehér alapon full fekete "SP" harcolt egy démonnal, és ez az egész rohadtjól nézett ki. Talán a folytonos mozgás, a fekete-fehér megvalósítás, úgy az egész tetszett, no. Kár, hogy sokáig töltött, tölthetett volna tovább is...

Ugyanis mikor betöltötte a játékot, egy szép grafikájú játék fogadott... volna, ha nem épp egy videót játszik be, amin "SP" FULL pucér (bár erre csak következtetni lehet), és épp beszólogat ide-oda. Aztán hirtelen bejött Vergil a képbe (akinek a nevét amúgy kis v-vel, vergilként írták), és volt rajta egy kis kalap is. Ennyire idiótát faragni egy amúgy rohadtul badass karakterből ritkán lehet, és ne jöjjön nekem senki se a "De te nem nézed a grafikát!!!" szöveggel, mert ha mondjuk egy filmben változtatnák meg kedvenc karakterét, ott rohadtul nem számít a grafika, vagy ha könyvben olyat változtatnának meg róla. De vissza a "játékhoz". Valami olyasmit magyaráztak, hogy démonok terrorizálják a világot, és az egyetlen megoldás az, hogyha egy "angyali démont" küldenek ellenük. Ez lennénk mi, akinek a hátán fehéren világító jel van. NaCCerű.

Rögtön ahogy elkezdődik a meccs, már nem tetszik főhősünk viselkedése és stílusa. Semmi szeretnivalót nem találtam benne, minden szövege gagyi és béna, ám harcolni sokkal jobban tud. Miután sikerült felfogni, hogy gyakorlatilag az egész játék a narancssárga és kék színek árnyalatáról szól, jöttek az ellenfelek is. Igen, megint a grafikát emlegettem, de rohadtul unalmas, undorító és gagyi hatást kelt az, hogy MINDENT a narancssárga és a kék árnyalataiba próbálnak meg belesűríteni. Szóval igen, az ellenfelek. Jöttek ilyen alapvető kis bábok, amiket játszi könnyedséggel kaszaboltam le. Sajnos megint az van, mint pár hasonló játéknál, méghozzá az, hogy nem érzem, hogy én most tényleg úgy odavágnék nekik. És még mindig nem arról van szó, hogy rezeg-e a kontroller ha eltalálom őket, hanem arról, hogy olyan, mintha a levegőben hadonásznék, még akkor is, ha ellenfelet vagdosok. Tehát én ütlegelhetem, szétvághatom, agyonzúzhatom, nem érzem, hogy most valami maradandót alkotnék.

Tovább haladva kiderült, hogy egy démoni kamerát kell leszednem a falról, és ehhez használnom kell vagy az angyali, vagy a démoni képességeimet. Aha.......... hadd ne mondjam milyen gagyin hangzik ez, hát még látni is :D. Az angyali képességeknél egy kaszát tudunk használni (mert az nagyon angyali), a démoninál meg egy rohadtnagy baltát. A kaszával csak úgy pörgethetjük a kombókat, a baltánál meg nagyokat csaphatunk. Az tetszett, hogy egyetlen gomb nyomvatartásán múlik, hogy épp mit szeretnénk csinálni, így könnyedén lehetett vele kombózni. Itt már kezdtem érezni azt, hogy mintha valamit tényleg sebeznék, de így is kevésnek éreztem. Jah, van kispisztolyunk is, ami semmire se jó szinte, szóval azt kb. hanyagoltam is. Aztán jött a további mókázás, mikor kiderült, hogy a démoni képességgel magam felé ránthatok valamit, az angyalival pedig én repülök hozzá. Hohó, mentek is a kombók ezerrel, ide-oda löktem az ellenfeleket, hol én repültem nekik, hol ők nekem, általam. Jól be is zúztam őket. Kissé szórakoztató volt, de nem élveztem annyira, mint kellene. Jött a lehetőség, hogy átalakulhatok badass módba. Ez nem badass mód volt, mert egyáltalán nem láttam különbséget a sebzésem vagy mozdulataim között, de azért fekete-fehér lett a kép, a hajam fehér, a kabátom meg full vörös. Ez nagyon gyenge próbálkozás arra, hogy arra ösztönözzenek, hogy megkedveljem "SP fiút". Nagyon gyenge...

Erre jön egy olyan rész, ahol elkezd szétesni alattam a város, és ha lezuhanok, meghalok. Itt futnom és menekülnöm kellett, ide-oda ugrálva a platformok között, időzített ugrásokkal, duplaugrással...stb. Ez a rész hiába volt izgalmas, mégis gagyinak tűnt. Voltak csapdák és egyebek a korábbi Devil May Cry részekben, de ez a menekülősdi vagy 2x-3x is felbukkant a demóban, és közelSE volt olyan jó, mint a többi játékban. Pár meneküléses rész után végre vége lett a demó első felének, így kipróbálhattam a másikat, ami egy Bossfight volt a "Secret Ingredient" ellen, ha jól emlékszem a nevére...

Legelső benyomás mi volt, mikor bejött a pálya? Narancssárga földalatti barlangban vagyok, amibe felülről beszűrődik a kék fény. Okkkééééé... Aztán tovább menvén egy nagy valami fogadott, amiről kiderült, hogy egy nagydarab, csúúúnya féregszerűség volt, ráadásul néni. A hangja kegyetlenül idegesítő volt, de ez semmi ahhoz képest, amit Dan..... majdnem elírtam! :D Amit "SP" művelt. Beszólt neki, hogy "Fuck you!", mire a démon: "You fuck yourself!!!", erre SP: "No, YOU fuck yourself!", és gyakorlatilag VÉGIG ez ment, az egész tetves harc alatt. Sőt, a démon még Duke Nukem-et megszégyenítő "Leveszem a fejed és beles**rok a torkodba!!!" beszólásokat is küldött, amire "SP" folyton visszareagált. A lényeg az volt, hogy le kellett vinni a HP csíkját, majd ki kellett tépni egy kábelt a démonból. Ezt kétszer kellett megcsinálni, utána elég volt levinni a HP-ját, jól belerúgni, és lerepült a lávába. Király! Itt el kellett menni, és örülhettem, hogy kijutottam innen, mert HIRTELEN jött a Boss, és vége lett az egész demónak.

Ekkor még beküldtek egy videót, amiben elmagyarázták, hogy "SP" a megmentő, mert ő félig angyal és félig démon, de tovább nem néztem, hanem kinyomtam a demót, és letöröltem a gépről. Ez a Gameplay nem győzött meg arról, hogy jó játék lenne, vagy arról, hogy a Ninja Theory tudna jó játékokat készíteni. Bátran állíthatom, hogy az új Devil May Cry nem rossz játék, mert NEM TUDNI, hogy milyen. Ugyanis ez NEM Devil May Cry, ez csak valami "DmC"-nek elkeresztelt valami, ami a "Does mean Crap" rövidítést rejti maga mögött (vagyis "S**rt jelent"). Remélem azok, akik védelmezik még ezt a szutykot, vagy akik látnak benne bármilyen reményt meggondolják magukat, mert ennek a játéknak nem szabadna elterjednie sehol sem.

Megtekintések száma: 74 | Hozzáadta:: The_Reaper_CooL | Helyezés: 0.0/0
Összes hozzászólás: 0
Belépés

Üzenőfal

Hírek
«  Április 2016  »
HKSzeCsPSzoV
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Partnerek


(KIEMELT PARTNER)


Magyarítások Portál



The Gamers


RETRO_hun


RetroConsole
Games


Copyright The_Reaper_CooL © 2017Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz