Nyitólap TRC's PlayGround Regisztráció

Belépés

Üdvözöllek Vendég | RSSKedd, 2017/07/25, 11:33
Főoldal » 2016 » Április » 15 » Az aljasság határa, avagy miért váltottam Hostingot
21:29
Az aljasság határa, avagy miért váltottam Hostingot

EREDETILEG EKKOR ÍRTAM: 2012-06-30 11:15:00

Rengeteg hostnál voltam már, akiknél mindenféle szerót béreltem, de úgy tűnik, megtaláltam Magyarország legnagyobb tahóit…

Kezdjük a lehető legelején! Ez most ROHADTUL hosszú lesz, de aki akarja, olvassa végig, érdekes lesz.

Annó régen kitaláltuk, hogy hostolni kellene egy szervert, ahol mindenki beszélgethet egymással és a barátaival. Ezt meg is oldottuk, fizettük egy darabig a Ventrilo-t, majd átváltottunk TeamSpeak-re. Bevallom, voltak ismerősök, akik ingyen szolgáltatták nekünk a szerót, de hamar le is járt (2-3 hónap talán). Sebaj, más ismerősnél is megpróbáltuk hostoltatni, és ez így ment egy darabig. Végül sajnálatos módon bármennyire is szenvedtünk a sok host váltással, leállt az egész. Kénytelenek voltunk fizetni. Jó, nem sok pénz, de ha már fizetni kell, akkor meg kell találni a lehető legjobb hostingot, ami TÉNYLEGESEN megéri a pénzét.

Így jött a képbe a SkyHosting. Tökéletesen működött, teljesen meg voltam elégedve a szolgáltatással, szóval remekül elvoltunk a haverokkal. Kitaláltunk pár remek dolgot a szerverre, úgy mint Szabályzatot, Jogokat és egyebek. Ha jön egy tag, az nem léphet be akármilyen Channel-be, előtte Normál Jogot kell kérnie egy nagyobb rangú egyéntől. Ergo semmi troll vagy egyéb nem kívánatos személy nem jöhet fel. És én minden hónapban ki is fizettem a szolgáltatást. Erre egyszer csak jött a hír, hogy leállt a hosting, megszűnt (erről olvashattok a Top 10 Fail-nél, de leírom bővebben most is). Hiába fizettem be a bankban a cuccost, nem volt szeró, és töltöttem volna fel a bizonylatot, megszűnt az egész. No, akkor most mit tegyek??? Elküldtem a pénzt, már nem tudom visszavonni. És mivel az utolsó nap volt, mint fizetési határidő, reggel küldtem el az egészet. Délután 15:00 környékén kaptam a levelet, hogy megszűnt a szeró. Nagyszerű! Talán ha reggel láttam volna a leveleim között, akkor nem „pánikoltam” volna be. A weboldalt meg minek látogassam, ha semmi érdemleges nincs kiírva? Erre látom a levélben, hogy egy másik hosting, a Clans.hu vette át a helyét. Oké, egyből felkerestem a Support-ot, ahol maga a főnök beszélt velem. Szépen leírtam mi is a probléma, hogy rossz helyre utaltam a pénzt, és ilyenkor mi a teendő? „Üvöltözni kell és rohangálni kell a ház körül”. Ez volt magának a főnöknek a válasza. Milyen bunkó tahó az, aki FŐNÖKKÉNT így válaszol vissza egy bérlőnek, aki segítséget kér? Én talán így válaszoltam neki, vagy olyan módon fogalmaztam meg a kérésemet, problémámat? Nem! Úgyhogy elvárom, hogy ő is hasonló hangnemben és módon válaszoljon nekem. Megjegyzem bárkit megkérdeztem, mindenki szívlapátot ragadott volna, hogy megegyengesse a fejét. Igazuk van!

Sebaj, én nem szóltam le, vártam türelmesen, hogy mégis mi a helyzet, mi lesz belőle. Végül tényleg megoldottuk a dolgokat, csak szólnom kellett a SkyHosting volt tulajának, hogy mégis mi történt. Megértette, felfogta, és megköszönte, hogy szóltam. Működött is a szerver, mindenki örült, hogy ezt a kis kellemetlenséget sikerült elintézni… egészen 1 hét elteltéig. Ugyanis leállt a szerver. Oké, karbantartás van biztosan. Lehet, de eltelt 1 és fél óra, még mindig nem volt szerver, gondoltam rákérdezek mi is ez. Nem volt TS-es support, beírtam a CoD-os supportba. Kérdi a srác, hogy adjam meg a szerverem adatait. Megadtam, mire közli velem, hogy nem fizettem be a szervert. „Az csak egy félreértés volt, de már lerendeztük a főnökkel, kérdezd meg őt nyugodtan.”, közöltem vele. Utánanézett, és rájött, hogy igazam van, de azért megkérdeztem, hogy kb. mikorra lesz kész a szerverem. ERRE LELÉPETT! Köszönöm, igazán kedves support vagytok! Sebaj, írtam egy e-mailt, mire visszaírt a főnök, hogy milyen TS-t szeretnék. Hogy is mondjam… azt amit leállítottatok??? Csak kapcsold vissza és kész, mit kell ezen túlbonyolítani… De azért 3.-4. alkalommal is elküldtem neki az adatokat, DE MÉG MINDIG NEM FOGTÁK FEL A DOLGOKAT! Végül 45 percre rá bekapcsolták a TS-t.

Telt-múlt az idő, és egyszer csak feljött hozzánk pár srác. És egyből mondták nekünk, hogy miért nem megy az ő szerverük, és javítsuk meg. Kiderült, hogy a support nem elérhető, és azt hitték, hogy mi vagyunk azok. Elmagyaráztuk a helyzetet, majd beszélgettünk velük. Elmondták, hogy a szerverük nem elérhető, nem működik, el van rontva…stb., holott teljesen részletesen le lett írva minden a kedves szolgáltatónak, hogy mi történt. Erre ők azt mondják, hogy a bérlő tette tönkre a szervert. Gratulálunk nekik, szövegértés egyes! Jó mérgesek is voltak a srácok, hogy nem megy… Szinte rá 2-3 napra jött még pár ember, hogy szintén segítsünk nekik. Milyen support az, ami nem segít az embereken amikor csak tud? Ha unják a munkájukat szűntessék meg az egészet! A lényeg, hogy a MineCraft szervert bekonfigolták, és a srácok nem tudtak rajta játszani. Oksa, előfordulhat ez is, de azt nem hiszem, hogy maga a bérlő rontotta volna el a szerót. Hogyan? Mi okból? Szóval ez ilyen gáz dolog volt, és éreztem, hogy nemcsak velem van a baj…

Erre mi történt 1 hónap múlva? Leállt a szerverem. De vissza is jött 5 perc múlva, mire RÖGTÖN leállt. No, ezt ismételgette vagy 5 órán át, hogy folyton leállt és visszajött, én meg pont nem voltam otthon. Aztán megkerestem őket végre, hogy ez meg úgy mégis micsoda? Írták, hogy legyek türelemmel. Okés, türelmes voltam, vártam, és megcsinálták… úgy hogy egy régebbi szerverállapotot hoztak vissza. EGY HÓNAPPAL EZELŐTTIT. Nincs biztonsági másolat? A mi szerverünk speciálisan van beállítva, a jogok, a channel-ök, meg úgy minden, erre elveszett a fele. Semmi baj, akkor majd mi (legközelebb) lementjük a dolgokat… legalábbis mondtuk, de nem végeztük olyan sűrűn, mint kellene…

Történt ugyanis, hogy cirka 2 hónappal ezelőtt egy kellemes szombat délután leállt a szerverünk este 5-kor. Jó, biztos megint karbantartás vagy valami van, de másnap reggel 10-kor se javult meg a helyzet. Rendben, 11-kor írtam a főnöknek, hogy valamiért nem megy a szerverem, és ha lehet, csinálják meg minél előbb. „Ne e-mailben kérj segítséget, használd a SEGÍTSÉG menüpontot a weboldalon!”, jött a válasz rá 3 órára. Ecsém! 3 óra alatt nem tudtál volna rendesen válaszolni? Jó, lehet hogy vasárnap van, de mégis… Írtam nekik, hogy mi a helyzet a weboldalon, RÖGTÖN jött a válasz, miszerint: „A szervered egy lehetséges megoldása elkészült, és jóváhagyásra vár.”. Nagyszerű! Akkor már működik a szerver? Nem, de majd fog. Mikor fog? Biztos nemsokára… Várakoztam, várakoztam, este 6-kor írtam nekik (1 napja nem megy már a TS), hogy mikorra várható a megoldás? Semmi válasz nem jött… Én pedig türelmesen vártam, holott azóta már 2 napja nem működött a szerverem. Rendben, mikor már majdnem a 3. napja nem működött a szerverem, és már nagyon türelmetlen voltam, mondtak pár érdekes dolgot a haverok. Például előjött az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF), amiben van két igencsak érdekes szabálypont.

Ugyebár az ÁSZF-ben van egy dolog, ami úgy szól, hogy a Host karbantartás címén egy napig lenyomhatja a szolgáltatást egy megbeszélt időpontban, vagy megbeszélt időig (de az elméletileg csak egyetlen nap lehet), valamint ha bármilyen probléma áll fenn, amiről nem ő tehet (pl. űrlények támadják meg a földet és mindenkit a rabszolgáivá tesznek), akkor ha nem működik a szerver, az nem az ő bajuk. Oké, én ezt elfogadom… de hogy lehet az, hogy az ÖSSZES szerver és szolgáltatás működött, KIVÉVE az én szerveremet? Nehogy azzal próbálja megmagyarázni ezt valaki, hogy csak az én szerverem volt egy gépen, és csak az az egy gép szállt el…

Szóval fogtam, és írtam nekik, hogy ők „Magyarország legnagyobb Hostingja”, csinálják már meg a dolgokat, és választ kérek a kérdésemre, valamint mellékeltem az ÁSZF két pontját és megkértem szépen őket arra, hogy a kiesett napokat pótolják. Jött a válasz, hogy „Minek melléklem az ÁSZF ide nem illő pontját?”. Már miért ne illene ide? Olvasom tovább: „A megoldásoknál pedig láthatod, hogy mikor lesz kész a szervered.” Igen, majd ha jóváhagyják azt a dolgot… HÁROM TETVES NAPJA!!!

Hát oké, visszaírtam nekik, hogy igenis ideillik az ÁSZF, mert én válaszokat és megoldást várok, nem pedig mellébeszélést. Semmit nem írtak le, hogy miért szállt el CSAK az én szerverem, meg úgy általában semmit. Vártam, vártam, de SEMMILYEN válasz nem érkezett. Erre írják, hogy ők se örülnek annak, hogy én fizettem és MÉG nem tudom használni a szerveremet. Ez a „MÉG” kulcsszó volt az, amire felfigyeltem, és nem örültem neki, mert sejtettem valamit.

Vártam még egy napot, és úgy voltam vele, hogyha már 5. napja SE működik a TS-em, akkor nagyon sok durva dolgot beírok, mert ez így nem állapot. DEEEEE ekkor vettem észre, hogy visszaírtak, miszerint újrarakták a szerót, működik új IP-n és Port-on, lehet csatlakozni. Nagyon megörültem neki, egészen addig, amíg két dolgot észre nem vettem: Adtak egy Privilege Key-t, amit mikor megláttam kissé megijedtem. A másik meg az volt, amikor próbáltam csatlakozni a megadott címre, és NEM JÖTT BE A SZERVER. Megnéztem a szerverlistában, semmi… Oké, vártam 1 és fél órát, SEMMI. Írtam is nekik, hogy „Elnézést, de a megadott címen én nem találom a szerveremet, kérem írják meg, ha működőképes lesz”. Erre jön a válasz rá bő 1 órára, hogy „Márpedig szerintem igenis működik”. Felléptem, és TÉNYLEG!!! Viszont egy dolgot kifogásolok: Miért kell megint ilyen módon válaszolni? Ebben se láttam semmi tiszteletet vagy semmit, csak így odarakták a választ hogy örüljek.

De a legjobb csak most jön! Miért nem örültem az új Privilege Key-nek? Mert MINDEN (mégegyszer: EVERYTHING) amit eddig csináltunk, Channel-ök, Jogok, Szabályzat, MINDEN le lett törölve, mintha a nulláról indulnánk. Megkérdeztem őket, hogy nem lehetne-e visszaállítani úgy mégis ezeket a dolgokat, mire jött a válaszuk, hogy: „Nem, de kapsz tőlünk 14 plusz napot és 2 ingyen slotot”. Hát kösz b**dmeg, ti vagytok a LEGNAGYOBB Hosting, és SEMMILYEN biztonsági mentésetek nincs ilyen esetekre?

Szóval ez után a kisebb történet után kérdezem én: Miféle Hosting az ilyen, aki semmilyen biztonsági másolatot nem készít, bunkó tahó módjára viselkednek a Supportnál, és gyakorlatilag SENKINEK se segítenek (nemcsak nekem nem, írtam fentebb még példákat)? Elmondom: a Clans.hu egy raklap s**r. Én már nem bérlem őket, nem köt a szerződésük, LEÍRHATOM, hogy igenis s**rok, de nagyon. Sose mentem volna oda, és mindenki mondta, hogy így meg úgy s**r, most én is megtapasztalhattam.

Akartok hallani egy kis érdekességet? Erre az esetre rá 1 hétre ismét elszállt a szerver… De még egy kis infó ehhez: Ismét CSAK az én szerverem szállt el. Hát az agyam eldobom!!! Oké, vártam egy kicsit, hátha csak valami kisebb üzemzavar volt. Telt-múlt az idő, eltelt 2 nap, a szerver még sehol. Oookkkééééé… Ez kész röhej amit ezek művelnek… Ezek után ha bárki őket választja, annak csak gratulálni tudok… Írtam nekik egy kis szöveget, miszerint „Nem tudom, hogy észrevettétek-e, de már 2 napja nincs szerverem. Azért nem írtam, mert gondoltam ismét egy olyan sablonválaszt kapok, hogy ’A szervered egy lehetséges megoldása már elkészült, de még jóváhagyásra vár’. Így inkább vártam a ’jóváhagyásra’. Amúgy ha jó lesz a szerver kapok 14 napot kárpótlásként?”.

Erre jött a válasz (de a 3. napra, nem azonnal, áááhhh… minek segítsünk azonnal az embereken ha mi vagyunk a support…): „Mi nem tudjuk, ha leállt a szerver, azért kell segítséget kérni. Múltkor is leírtuk, hogy mi a megoldás, azt kellett volna csinálni. Az utóbbit meg nem értem, a 14 naposat, mi ilyet nem mondtunk sehol se…”. Hogy én ezen mekkorát nevettem! Nulla humorérzékük van, de a legjobb az, hogy „azt kellett volna csinálni, amit mondtunk”. Oké, én vártam majdnem 4-5 napot egy rohadt jóváhagyásra, ami szerintem röpke fél óra alatt megvan. Márpedig 4 nap legalább 96 óra, vagyis 5760 perc. Ebből nem volt egy k**va 30 percük se szabad egy tetves jóváhagyásra?!?!

No, miután ez megvolt, mi minden nap 18:00-tól valami közös programot találtunk ki. Az egyik napon pl. TF2-zött az egész csapat, aztán Zombie Master-eztünk, és megint másnap Hidden Source-oztunk… VOLNA. Ugyanis MEGINT elszállt a TS-em… Most erre mit mondjak? Ugyan sikerült Hidden Source-oznunk, de a TS akkoris elszállt… és ISMÉT CSAK AZ ENYÉM! Hihetetlen, de igaz.

Eltelt röpke 3 nap, mivel 3 a Magyar igazság, és leállt. L-E-Á-L-L-T!!! Akartam írni nekik egy nagyon kedves kis szöveget, de nem tettem, inkább írtam egy teljesen normálisan megfogalmazottat. Leírtam, hogy ismét leállt a szerverem, és kérem, hogy kapcsolják vissza. Jött a válasz rá 1 és fél órája, hogy „Szerintem meg igenis működik”. Ilyen volt már a múltkor is. A véleményem az, hogy ezt valami hatalmas nagy paraszt írhatta. Beírom, hogy nem működik a szerverem, és oldják meg. Próbálok fellépni fél óra múlva, nem működik. 1 óra múlva, nem működik. Próbálgattam folyamatosan, és nem működött. Erre egyszercsak visszakapcsolják, vagy magától újraindul, vagy BÁRMI, fellép, és akkor ilyen flegmaköcsög módon visszaír: „Szerintem meg igenis működik”. Szerintem meg b**d arcon magad te köcsög, egy supportnak nem így kéne reagálnia…

Egyszer egy napon egy srác belépett hozzánk TS-re, miszerint nem megy a szervere, és segítsünk neki megoldani, mert reggel óta nem üzemeltették be neki. Mint kiderült, ő is nagyon szereti a kedves, mééééélyen tisztelt szolgáltatót, és nála is van szívlapát a közelben. Miután elmeséltük neki, hogy mégis mi történt velünk az elmúlt időkben (eddig azt olvashattátok el, ha nem esett volna le :D), úgy döntött, hogy ezt az egy hónapot még ő is kibírja, és inkább lelép jóóó messzire.

Telt-múlt az idő. Egyszer, mikor még az E3 volt, egy Dani nevezetű srác jött fel. Kérdezte, hogy tudnánk-e segíteni a szerverében. Mivel mi vagyunk a szeretetszolgálat TS-es megfelelői, így válaszoltunk pár kérdésére, elmeséltünk minden szépet és jót, hadd terjedjen a hír gyorsabban. És Dani továbbvitte az igét, mint Mózes a kőtáblákat.

Persze a dolog itt még nem állt meg. Miért is állt volna? Egymás után 3x-4x elment a TS még aznap, mikor Dani mesélte, hogy neki mi a baja. „Connection Lost…”, aztán mikor azt hittem, hogy biztos a Netemmel van a baj, hirtelen kb. ilyen gyors ütemben: „Connection Lost, Connection Lost, Connected, Connetion Lost, Connected”. Énmeg: WTF??? Menő amit művelnek.

Kb. 06.11-én leállt pár szerver (köztük az enyém is), és kaptam plusz 3 napot. DE MINEK??? Úgyis nagy ívben le van már s**rva az egész…

A weboldalukon persze a lehető legjobbat mondják magukról. Olyan oltári nagy f**zságok vannak leírva, mint pl.: „24/7 segítség… bla…bla…bla… sosem maradsz segítség nélkül”, illetve: „Magyarország legnagyobb hosztingjaként nem hagyjuk, hogy szolgáltatásunk bármely téren is a kiváló alá csökkenjen!”. Kérdésem az olvasókhoz: Szerintetek az én kis történetem alapján, amit eddig elolvastatok, ez mind igaz lenne? Szerintem k**vára nem…

Persze ezek után még küldözgetik azt, hogy „MOST IS 1 HÓNAP INGYEN….BLA….BLA…BLA”. ENNYIRE nincsenek ügyfeleitek? Tán nem azért lépnek le, mert kb. SEMMIT se segítetek nekik, cserbenhagyjátok őket, és még ki tudja miket műveltek, miközben lehúzzátok pénzzel őket?

 

 

Szóval a kedves Clans.hu-ról csak ennyit, „röviden és tömören”. Azóta befizettem egy másik Hostingra, de azokat az ingyen napokat amiket annó adtak még kihasználtam ahogy tudtam. Utána ahogy jöttem, úgy tűntem el. És a mostani Hostinggal maximálisan elégedett vagyok, egyszer nem halt be a szerver, és minden kérdésemre azonnali, pontos és NORMÁLISAN MEGFOGALMAZOTT választ kaptam. Erről ennyit ^^

Megtekintések száma: 88 | Hozzáadta:: The_Reaper_CooL | Helyezés: 0.0/0
Összes hozzászólás: 0
Belépés

Üzenőfal

Hírek
«  Április 2016  »
HKSzeCsPSzoV
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Partnerek


(KIEMELT PARTNER)


Magyarítások Portál



The Gamers


RETRO_hun


RetroConsole
Games


Copyright The_Reaper_CooL © 2017Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz